imorgon smäller det!

jag ligger i dubbelsängen som jag delar med ingen mindre än fröken Bergdahl. hon har näsan djupt inne i sina juridikböcker och jag har precis målat klart naglarna i en trevlig kulör. jag pluggade på om kriskommunikation på planen till Tyskland, intressanta kurser just nu. det är dock väldigt jobbigt att missa redovisningen med min grupp jag skulle vart med på imorgon.

istället är jag i Leipzig i en fäkthall och gör upp mot fem tjejer imorgon. skulle haft en mexikanska i min grupp men hon strök sig tyvärr. det är bara att gilla läget och köra hårt imorgon. jag ska försöka göra rätt sak vid rätt tillfälle, jag har märkt att det ofta går lättare då

pussochkram

Tyvärr tyvärr råkade jag bryta tre vapen förra tävlingen (3000 kr!!!) :´( Så imorgon efter tävlingen hoppas jag det finns en butik där jag kan köpa nya, så himla klumpigt gjort. Jag orkar inte gaaah
0
Visa fler inlägg